Indonesië: Sumatra en Bali

9 juli 2017 - Apeldoorn, Nederland

Morgen is het zo ver; onze volgende verre reis gaat van start. Dit jaar gaan we naar Indonesië. We gaan naar Sumatra en Bali. Eerst gaan we een dag of 10 rondtoeren op Sumatra en daarna evenzo veel dagen op Bali. Op Sumatra gaan we naar de Orang-oetans en raften. Ook gaan we naar het Toba meer, het grootste zoetwatermeer van Zuidoost-Azië. Op Bali staan ook veel mooie dingen op het programma. We beginnen in Ubud, waar we echt een heel mooi hotel hebben uitgezocht. Daarna richting het Noorden naar Pemuteran. Daar gaan we snorkelen. Verder gaan we fietsen door de rijstvelden in Sidemen en natuurlijk een heleboel tempels zien. We sluiten af met een paar dagen in Sanur. Het wordt vast weer een hele bijzondere reis. Ik heb er enorm veel zin in.

Maar eerst staat de vliegreis voor de boeg. We vertrekken morgenmiddag om 15.30 uur met Emirates naar Jakarta met een tussenstop in Dubai. Op Jakarta blijven we 1 nachtje en dan vliegen we door naar Medan op Sumatra. Het wordt een flinke reis. Die zou ik graag over willen slaan. Maar goed, we krijgen er ook wat voor terug zullen we maar zeggen.

Tot de volgende keer!

1. Joke Sonneveld:
    10 juli 2017
    Een hele goede reis gewenst en heel veel plezier!
    We kijken er weer naar uit om je reisverhalen te lezen!